سفارش تبلیغ
صبا ویژن


آشپزی

مواد لازم :   
علاقه  قدری

طرز تهیه :

از خصوصیات آشپزی ژاپنی ظرافت و دقتی می باشد که در طبخ غذاهای آن بکار رفته است غذاهای ژاپنی علاوه بر نمایی جذاب و زیبا ، طعمی مطبوع و دلپذیر دارند .
غذا های ژاپنی زمستانی به صرف شام : این دسته از غذا های ژاپنی معمولا در فصل زمستان و ماهاس سرد سال سرو می شوند , سوپ آن سبک و در عین حال بسیار مقوی می باشد , سوکیاکی از چاشنی و مزه های متنوعی بر خوردار است , در اینجا سوکیاکی با ترشی , زنجبیل , خیار و هویج سرو شده است که همه این مواد براحتی در دسترس هستند , میوه های تازه دسر مناسبی بعد از صرف شام در این میهمانی ها به شمار می روند , در لیست این غذا ها عبارتند از ( سوپ قارچ با پنیر سویای ژاپنی , سوکیاکی ژاپنی , دیس سالاد میوه ژاپنی )
غذا های ژاپنی تابستانی به صرف شام : اگر تا بحال غذای ژاپنی درست نکرده اید , این دسته از غذا ها فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند , توضیحات قدم به قدم در تهیه این غذا های خاص به شما اطمینان می بخشد , طعم این غذا ها بسیار لذیذ ئ مطبوع است و بخصوص برای سلامتی و تندرستی شما بسیار مناسب است , در لیست این غذا ها عبارتند از ( رولت ماهی ژاپنی , سوشی ژاپنی , سالاد تابستانی ژاپنی , جوجه کبابی با برشهای کدو ژاپنی , سوپ شاه میگو و اسفناج ژاپنی , ژله توت فرنگی ژاپنی )


نوشته شده در شنبه 91/2/30| ساعت 6:35 عصر| توسط مهرناز| نظرات ( )

 

مواد لازم

میگو 10 عدد
برنج پخته‌شده یک پیمانه
نخودفرنگی پخته‌شده یک پیمانه
روغن به میزان لازم

چاهان

چاهان

طرز تهیه

میگوها‌ را پس از تمیز کردن نمک زده و در روغن سرخ کنید. برنج پخته‌شده را همراه روغن به آن اضافه کنید و بگذارید پنج دقیقه در حالی که مخلوط را هم می‌زنید به آرامی سرخ شود، سپس در انتها نخودفرنگی را به آن اضافه کنید.


نوشته شده در شنبه 91/2/30| ساعت 6:34 عصر| توسط مهرناز| نظرات ( )

اُمـــرِســی یک غذای ژاپنی است.

 

مواد لازم

تخم‌مرغ سه عدد
برنج پخته‌شده نصف پیمانه
روغن به میزان لازم
رب گوجه‌فرنگی سه قاشق غذاخوری
آبلیمو دو قاشق غذاخوری
شکر یک قاشق غذاخوری
نمک، فلفل قرمز و روغن به میزان لازم

امرسی

امرسی

طرز تهیه

تخم‌مرغ‌ها را با چنگال زده و یک قاشق غذاخوری روغن به آن اضافه کنید و تخم‌مرغ را در تابه‌ ریخته وقتی خودش را گرفت برنج پخته‌شده را در وسط آن بریزید و تخم‌مرغ را از یک طرف گرفته و به صورت نیم دایره یا مثلثی از تابه در آورید با سس قرمز میل کنید.

طرز تهیه سس

رب گوجه‌فرنگی را با روغن در تابه سرخ کنید. شکر، آبلیمو و فلفل قرمز به آن بزنید بعد یک استکان آب در آن ریخته تا بجوشد. غلظت سس به دلخواه است.


نوشته شده در شنبه 91/2/30| ساعت 6:33 عصر| توسط مهرناز| نظرات ( )


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت



کد ماوس