سفارش تبلیغ
صبا ویژن


آشپزی

 

مواد لازم:                             
خیار درشت ......................... 1 عدد           
سیر .......................................  1 حبه
پنیر خامه ای .....................  200 گرم   
برنج نیم دانه دم شده.............  1 پیمانه
خاویار قزل آلا ..................... 1 ق س 
چغندر پخته (لبو) ..................... 1 عدد کوچک
جعفری ونعنا .....................  از هر کدام 6 ساقه
هویج ...................................... 2 عدد
نان باگت .......................... 1 عدد
فلفل دلمه ای سبز وقرمز ......... 4/1 یک عدد  
تخم بلدرچین ..................... 5 عدد
میخک  .................................... 5 عدد
فلفل قرمز و تخم خرفه ...... به مقدار کافی               
بچه بلال  ............. 1 عدد
زیتون سیاه ........................ 8 عدد
بادام هندی .............................. 6 عدد
پیاز ..................................  1 عدد کوچک
سوسیس کوچک ....................... 3 عدد
کره ................................. 1 ق س

طرز تهیه :
اردور خیار:
خیار را راه راه پوست بکنید و به تکه هایی به طول 2 سا نت برش بزنید میان آنها را با قاشق اسکوپ و یا قاشق چایخوری کمی خا لی کنید . پنیر خامه ای را داخل قیق با ما سوره ستاره بریزید و  و سط آن را با پنیر   خامه ای پر کنید روی آن را کمی خاویار ریخته و با یک پر جعفری تزیین کنید.

اردور تخم بلدرچین :
نان باگت را از طول به تکه هایی به اندازه 2 سانت برش بزنید ومیان آن را به اندازه یک تخم بلدرچین سوراخ کنید . داخل تابه ای کمی کره ریخته و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید . تخم ها را داخل سوراخ ها بشکنید پس از اینکه تخم بلدرچین ها بسته شد ند از تابه خارج کرده و با کمی فلفل قرمز و تخم خرفه اطراف نان را تزیین کنید.
اردور برنج رنگی:
زیتون سیاه را به همراه کمی پیاز و سیر وروغن زیتون در آسیاب کاملا له کنید و در کاسه ای با نیمی از برنج مخلوط کنید . در کاسه ای دیگر لبو را ریز رنده و له  کنید و  با  با قی برنج مخلوط کنید .  حا لا هر دو برنج را      جدا گانه در قاشق اسکوپ پرس کنید و در ظرف بر گردانید روی آن را هویج و فلفل دلمه ای رنگی رشته شده بگذارید، کمی خاویار روی آن ریخته و با گلی از هویج که میان آن یک عدد میخک فرو کرده اید تزیین کنید.
اردور پنیر و خیار:
نان با گت را به ا ندازه های 2 سانتی برش بزنید و با قیـف و ما سوره روی آن پنیـر خامه ای بگذارید حالا با رشته های لبو ، هویج و فلفل دلمه ای رنگی یک طرف پنیر را تزییـن کرده و در طرف دیگر کمی خا و یار قرار   دهید و میان آنها کمی تخم خرفه بپاشید.
اردور سوسیس و سبزیجات :
نان تست را بصورت مثلثی برش بزنید و قسمتهای برشته اطراف آن را ببرید ،در وسط و دو طرف آن با قیف پنیر خامه ای را شکوفه بزنید روی وسطی یک حلقه سوسیس سرخ شده قرار داده و با برشهایی از بچه بلال و زیتون سیاه وفلفل دلمه ای خلال شده تزیین کنید در دو طرف دیگر یک بادام هندی و مغز خیار که با اسکوپ در آوردید را قرار دهید و داخل هر خیار به کمک خلال دندان یک پر جعفری قرار دهید.
اردور گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی را بصورت ضربدر ببرید و فیله کنید هر فیله را به دو قسمت تقسیم کنید وسط هر کدام را با پنیر خامه ای یک شکو فه بزنید و اطراف آن را با بچه بلال و زیتون سیاه تزیین کنید و در انتها میان شکوفه نعنا قرار دهید.

 


نوشته شده در پنج شنبه 91/3/4| ساعت 1:7 عصر| توسط مهرناز| نظرات ( )


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت



کد ماوس